Особливості формування стратегії збуту туристичного продукту

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

стратегія, trategy, туризм, tourism, туристичний продукт, tourist product, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Хронюк, Т. Особливості формування стратегії збуту туристичного продукту / Т. Хронюк, Н. Погуда // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства в ХХІ столітті : матеріали 83 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 5–6 квітня 2017 р. – Київ : НУХТ, 2017. - Ч. 3. – С. 393.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced