Підвищення конкурентоспроможності суб’єктів туристичного ринку засобами маркетингу
Дата
2017
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
конкурентноспроможність, туристичний ринок, засоби маркетингу, competitiveness, tourism market, means of marketing, кафедра туристичного та готельного бізнесу
Бібліографічний опис
Івасенко, А. Підвищення конкурентоспроможності суб’єктів туристичного ринку засобами маркетингу / Н. Погуда, А. Івасенко // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства в ХХІ столітті : матеріали 83 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 5–6 квітня 2017 р. – К. : НУХТ, 2017. - Ч. 3. – С. 350.