Підвищення конкурентоспроможності суб’єктів туристичного ринку засобами маркетингу

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

конкурентноспроможність, туристичний ринок, засоби маркетингу, competitiveness, tourism market, means of marketing, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Івасенко, А. Підвищення конкурентоспроможності суб’єктів туристичного ринку засобами маркетингу / Н. Погуда, А. Івасенко // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства в ХХІ столітті : матеріали 83 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 5–6 квітня 2017 р. – К. : НУХТ, 2017. - Ч. 3. – С. 350.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced