Management of the services quality in hotel business

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

hotel services, hotel business, готельні послуги, готельний бізнес, гостиничные услуги, гостиничный бизнес, кафедра іноземних мов професійного спрямування

Бібліографічний опис

Romanova, K. Management of the services quality in hotel business / K. Romanova, I. Dovgun // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22–23 березня 2017 р. – К. : НУХТ, 2017. – С. 145–146.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced