Маркетингові тенденції у харчовій та сувенірній продукції
Дата
2017
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Аналізуються сучасні маркетингові тенденції на ринку сувенірної продукції.
The modern marketing trends in the souvenir market are analyzed.
Опис
Ключові слова
маркетинг сувенірів, маркетингові тенденції, маркетинг, marketing, marketing trends, marketing of souvenirs, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук С. В. Маркетингові тенденції у харчовій та сувенірній продукції / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали VІ всеукраїнської науково-практичної конференції, 22–23 листопада 2017 р. – К. : НУХТ, 2017. – С. 151–153.