Маркетингові тенденції у харчовій та сувенірній продукції

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Аналізуються сучасні маркетингові тенденції на ринку сувенірної продукції. The modern marketing trends in the souvenir market are analyzed.

Опис

Ключові слова

маркетинг сувенірів, маркетингові тенденції, маркетинг, marketing, marketing trends, marketing of souvenirs, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Ткачук С. В. Маркетингові тенденції у харчовій та сувенірній продукції / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали VІ всеукраїнської науково-практичної конференції, 22–23 листопада 2017 р. – К. : НУХТ, 2017. – С. 151–153.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced