Інструменти збільшення потоку клієнтів салонів краси
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В роботі розглянуто інструменти збільшення потоку клієнтів салонів краси. Дослідження показали, що наразі існує досить багато iнструментiв пiдвищення i збiльшення прибутку. Тому, класифiкувавши своїх клiєнтiв, у компанії з’являється можливiсть запропонувати бiльш iндивiдуалiзований пакет продукцiї з супутнiми i додатковими послугами.
The paper considers the tools for increasing the flow of beauty salon clients. Studies have shown that there are many tools and tools to increase and increase profits. Therefore, by classifying its clients, the company has the opportunity to offer a more individualized product package with concomitant and ancillary services.
Опис
Ключові слова
маркетинг, реклама, підприємство, інструменти, потік клієнтів, marketing, advertising, enterprise, tools, flow of clients, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ферт, А. В. Інструменти збільшення потоку клієнтів салонів краси / А. В. Ферт, Н. П. Скригун // Ключови въпроси в съвременната наука – 2016 : материали за 11-а международна научно практична конференция, 2016. – Том 2. - Икономики София. «Бял ГРАД-БГ» ООД. – С. 61-63.