Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів шляхом використання комунікативної методики

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядається сутність комунікативної методики: мета, історія появи, принципи, закономірності, прийоми. Основна увага приділяється особливості застосування комунікативного підходу при навчанні студентів через створення комунікативних ситуацій, наближених до реальних.
The article deals with the nature of communicative methodology: purpose, history of occurrence, principles, patterns, techniques. The focus is on the features of the communicative approach in teaching students through the creation of communicative situations close to real.

Опис

Ключові слова

комунікативна компетентність, communicative competence, комунікативний підхід, прагматичний підхід, комунікація, комунікативне завдання, communicative approach, apragmaticapproach, communication, communicative tasks, кафедра іноземних мов професійного спрямування

Бібліографічний опис

Кохан, О. М. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів шляхом використання комунікативної методики / О. М. Кохан, Н. О. Михайлова // Вища освіта України. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - 2011. - Додаток 2 до № 3, Т. IV (29) - С. 578-710.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced