Different approaches to the students’ learning motivation

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The essence of effective teaching lies in the ability of the teachers to apply their learning experience to get the desired result. One of the components of effective students’involvement in their learning is motivation and encouragement. In the article the components of motivationareconsidered.

Опис

Ключові слова

потреба в досягненнях, потребность в достижениях, need for achievement, психологічний фактор, мотивація, інтерес, навчання, обучения, психологический фактор, психологический фактор, мотивация, интерес, learning, psychological factor, motivation, interest, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації, кафедра іноземних мов професійного спрямування

Бібліографічний опис

Kokhan, O. Different Approaches To The Students’ Learning Motivation / O. Kokhan, L. Vlasenko // Найновите постижения на европейската наука – 2012 : материали за 8-а международна научна практична конференція, 17-25 июн 2012. Педагогичесии науки. – София : «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2012. – Т. 11. – С. 3-7.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced