Маркетингова цінова політика підприємств туризму

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Досліджено питання залежності цінової політики та ефективності діяльності туристичного підприємства. The question dependence of price policy and efficiency activity of travel company is investigated.

Опис

Ключові слова

туризм, маркетинг, ціна, кафедра туристичного та готельного бізнесу, tourism, цена, marketing, price

Бібліографічний опис

Наумейко, А. Маркетингова цінова політика підприємств туризму / А. Наумейко, Н. В. Погуда, // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 84 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24. – К. : НУХТ, 2018. – С. 506.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced