Маркетингова цінова політика підприємств туризму
Файли
Дата
2018
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджено питання залежності цінової політики та ефективності діяльності туристичного підприємства.
The question dependence of price policy and efficiency activity of travel company is investigated.
Опис
Ключові слова
туризм, маркетинг, ціна, кафедра туристичного та готельного бізнесу, tourism, цена, marketing, price
Бібліографічний опис
Наумейко, А. Маркетингова цінова політика підприємств туризму / А. Наумейко, Н. В. Погуда, // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 84 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24. – К. : НУХТ, 2018. – С. 506.