Функції брендів харчової промисловості
Файли
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджено функції брендів харчової промисловості
Опис
Ключові слова
кафедра економіки праці та менеджменту, бренд, brand, функції брендів, functions brand
Бібліографічний опис
П’янкова, О. В. Функції брендів харчової промисловості / О. В. П’янкова // Участь молоді в розвитку економіки та суспільства України : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспір. та молодих вчених, 10 березня 2010. - С. 166-167.