Розробка і формування маркетингової стратегії туристичного підприємства

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Проаналізовані маркетингові стратегії для впровадження в туристичному підприємстві. The marketing strategies for implementation in the tourist enterprise are analyzed.

Опис

Ключові слова

туризм, маркетинг, туристичне підприємство, кафедра туристичного та готельного бізнесу, tourism, marketing, travel company

Бібліографічний опис

Сербенівська, А. Ю. Розробка і формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / А. Ю. Сербенівська, Є. Копилов // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 84-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24 квітня 2018 р. – Київ : НУХТ, 2018. – С. 522.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced