Особливості формування маркетингової стратегії туристичних підприємств

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розкриті питання формування маркетингової стратегії на туристичних підприємствах. Issues of formation of marketing strategy at tourist enterprises are disclosed.

Опис

Ключові слова

туризм, туристичне підприємство, маркетинг, кафедра туристичного та готельного бізнесу, tourism, travel company, marketing

Бібліографічний опис

Михайленко, М. Особливості формування маркетингової стратегії туристичних підприємств / М. Михайленко, Н. В. Погуда // Практика та перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали міжнародної науково-практичної онлайн конференції, 17 травня 2018 р. – К. : НУХТ, 2018. – С. 32-34.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced