Особливості формування маркетингової стратегії туристичних підприємств
Файли
Дата
2018
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розкриті питання формування маркетингової стратегії на туристичних підприємствах.
Issues of formation of marketing strategy at tourist enterprises are disclosed.
Опис
Ключові слова
туризм, туристичне підприємство, маркетинг, кафедра туристичного та готельного бізнесу, tourism, travel company, marketing
Бібліографічний опис
Михайленко, М. Особливості формування маркетингової стратегії туристичних підприємств / М. Михайленко, Н. В. Погуда // Практика та перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали міжнародної науково-практичної онлайн конференції, 17 травня 2018 р. – К. : НУХТ, 2018. – С. 32-34.