Marketing in the Hotel and Tourism Business

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг ароматів, туристичний та готельно-ресторанний бізнес, маркетинг ароматов, туристический и отельно-ресторанный бизнес, aroma marketing, tourist and hotel industry, кафедра іноземних мов професійного спрямування

Бібліографічний опис

Lahuta, S. Aroma Marketing in the Hotel and Tourism Business / S. Lahuta, L. Yanenko // Youth scientific achievements to the 21st century nutrition problem solution : 84 International scientific conference of young scientist and students, April 23-24, 2018. Book of abstract. – Kyiv : NUFT, 2018. - Part 4. - P. 157.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced