Гендерна культура викладача та безпека особистості студента у процесі гендерного самовизначення

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті проаналізовано психологічні складові гендерної культури особистості педагога та безпеки особистості студента. Визначено умови їхньої взаємодії у процесі гендерної самоідентичності студента. Представлено практикум з гендерного самовизначення особистості з метою розвитку гендерної самоідентичності студента. The article analyzes the psychological components of the gender culture of the personality of the teacher and the security of the student's personality. The conditions of their interaction in the process of student's gender identity are determined. The workshop on gender self-determination of the individual is presented for the purpose of developing a student's gender identity.

Опис

Ключові слова

кафедра гуманітарних дисциплін, розвиток особистості студента, психологічна безпека, гендерна культура педагога, гендерна самоідентичність особистості, student's personality development, psychological safety, gender culture of a teacher, gender identity identity

Бібліографічний опис

Нікітіна, І. В. Гендерна культура викладача та безпека особистості студента у процесі гендерного самовизначення / І. В. Нікітіна // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. – 2016. – Т. І. - С. 157-168.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced