Власні торгові марки як інструмент маркетингу у ритейл-бізнесі
Loading...
Files
Date
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Розглядаються переваги застосування власних торгових марок як маркетингового інструменту ритейл-бізнесу.
The advantages of using own trademarks as a marketing tool of retail business are considered.
Description
Citation
Бичкова, А. А. Власні торгові марки як інструмент маркетингу у ритейл-бізнесі / А. А. Бичкова, С. В. Ткачук // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 85 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11 - 12 квітня 2019 р. - К. : НУХТ, 2019. - С. 161.
