Власні торгові марки як інструмент маркетингу у ритейл-бізнесі

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядаються переваги застосування власних торгових марок як маркетингового інструменту ритейл-бізнесу. The advantages of using own trademarks as a marketing tool of retail business are considered.

Опис

Ключові слова

власні торгові марки, ритейл-маркетинг, маркетингові інструменти в ритейлі, private label, retail marketing, marketing tools in retail, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Бичкова, А. А. Власні торгові марки як інструмент маркетингу у ритейл-бізнесі / А. А. Бичкова, С. В. Ткачук // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 85 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11 - 12 квітня 2019 р. - К. : НУХТ, 2019. - С. 161.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced