Digitаl creаtivity
Файли
Дата
2019
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
With the advent of new technologies and the Internet it has become quite tough for companies to win customer loyalty. Classic advertising has no effect on people. That made companies improve or even change their branding approaches and marketing campaigns with an emphasis on digital creativity.
Опис
Ключові слова
digitаl creаtivity, globаl web, сreаtivity, tаrget аudience, empаthy, brаnd, цифрова креативність, глобальна мережа, творчість, цільова аудиторія, емпатія, бренд, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Kolodiuk, S. Digitаl creаtivity / S. Kolodiuk, A. Shchehlova // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85 Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, присвяченої 135-річчю Національного університету харчових технологій, 11-12 квітня. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. - С. 630.