Напрямки маркетингової активності підприємства
Файли
Дата
2019
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто маркетинг як основа для активізації маркетингової діяльності. Обґрунтовано необхідність прискорення маркетингової активності підприємства. Визначено передумови здійснення маркетингової активності. Наведено напрямки маркетингової активності та її види. Marketing is considered as a basis for activation of marketing activity. The necessity of acceleration of the marketing activity of the enterprise is substantiated. The preconditions of marketing activity are determined. The directions of marketing activity and its types are presented.
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, маркетингова активність, напрямки маркетингової активності, модель 4 Р, аналіз ринку, охоплення ринку, marketing activity, marketing activity, directions of marketing activity, model 4 R, market analysis, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Стельмах, В. М. Напрямки маркетингової активності підприємства / В. М. Стельмах, Т. Г. Бєлова // Naukowa przestrzen Europy-2019 : materialy XV Miedzynarodowej naukowi–praktycznej konferencji. – Przemysl : Nauka і studia, 2019, - Vol. 5. - С. 41-43. - (Politologia. Historia. Pravo. Ekonomiczne nauki).