Визначення ключових чинників привабливості галузі як підґрунтя для вибору стратегії
Файли
Дата
2019
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Доведено, що оптимальною вважається така комбінація чинників привабливості галузі, яка допомагає досягнути успіху у конкурентній боротьбі. Наведено етапи, за якими визначається привабливість галузі. З'ясовано показники, які можуть бути використані для оцінювання привабливості галузі. Розглянуто пропозиції вчених Дж. Харрісона та Дж. Томпсона щодо складу показників, які визначають привабливість галузі. Продемонстровано, що інформація про стан привабливості галузі є основою для визначення відповідної стратегії. It is proved that the combination of factors of attractiveness of the industry, which helps to achieve success in a competitive struggle, is considered optimal. The stages, which determine the attractiveness of the industry, are presented. Indicators that can be used to assess the attractiveness of the industry are identified. The proposals of scientists J. Harrison and J. Thompson on the composition of indicators that determine the attractiveness of the industry are considered. It has been demonstrated that information on the state of attractiveness of the industry is the basis for determining the appropriate strategy.
Опис
Ключові слова
ключові чинники, привабливість галузі, тенденції розвитку галузі, показники привабливості галузі, стратегія розвитку, key factors, the attractiveness of the industry, industry development trends, indicators of industry's attractiveness, development strategy, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Бєлова, Т. Г. Визначення ключових чинників привабливості галузі як підґрунтя для вибору стратегії / Т. Г. Бєлова // Dny vedy - 2019 : materialy XV Mezinarodni vedecko-prakticka konference. - Praha : Education and science, 2019. - Vol. 7. - С. 80-82. - (Ekonomika).