Формування конкурентних переваг на підприємстві

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В роботі обґрунтовано, що концепція формування конкурентних переваг на підприємстві має включати розробку нових переваг та поглиблювати вже існуючі. Ефективне їх використання забезпечить суб’єкту господарювання стійкі позиції на ринку в довгостроковому періоді. The paper substantiates that the concept of forming competitive advantages in the enterprise should include the development of new benefits and deepen existing ones. Their effective use will provide the entity with stable market positions in the long run.

Опис

Ключові слова

кафедра економіки і права, конкурентні переваги, competitive advantages, конкурентні позиції, competitive positions, конкурентоспроможність, competitiveness

Бібліографічний опис

Союк, Т. Формування конкурентних переваг на підприємстві / Т. Союк, Л. Закревська // Наукові здобутки молоді –вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85 ювілейної міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2019 р. - Ч. 3. Київ : НУХТ, 2019. - С. 88.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced