Стратегічні напрями формування індивідуального іміджу у ритейл-бізнесі
Дата
2019
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядаються стратегічні альтернативи формування індивідуального іміджу ритейлера, зокрема на прикладах ритейлерів, що діють на українському ринку.
Strategic alternatives to forming an individual image of a retailer are considered, in particular on examples of retailers operating in the Ukrainian market.
Опис
Ключові слова
ритейл-бізнес, ритейл-сервіс, індивідуальний імідж ритейлера, retail business, retail service, individual image of the retailer, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Стратегічні напрями формування індивідуального іміджу у ритейл-бізнесі / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 20–21 листопада 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – С. 51–52.