Проблеми лінгвокогнітивних досліджень навчального процесу сучасного інженера
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасні досягнення когнітивної лінгвістики дозволяють робити спроби застосування фреймових моделей і особливостей менталітету студентів для покращення методик навчання іноземним мовам. Показано, що фреймова когнітивна модель – це формалізація акту формування концептуальної структури певних знань.
Modern achievements of cognitive linguistics try to use frame models and the feature soft hementality of students to improve the methods of teaching foreign languages. It is shown that frame cognitive modelis a formalization of the act forming the conceptual structure of certain knowledge.
Modern achievements of cognitive linguistics try to use frame models and the feature soft hementality of students to improve the methods of teaching foreign languages. It is shown that frame cognitive modelis a formalization of the act forming the conceptual structure of certain knowledge.
Опис
Ключові слова
когнітивна лінгвістика, проблеми навчального процесу інженерів, вивчення іноземних мов, когнітивна модель, фреймова модель, менталітет, cognitive linguistics, problems of educational process of engineers, foreign language study, cognitive model, frame model, frame model, mentality, кафедра іноземних мов професійного спрямування
Бібліографічний опис
Яненко, Л. П. Проблеми лінгвокогнітивних досліджень навчального процесу сучасного інженера / Л. П. Яненко // Актуальні проблеми філології, американські та британські студії : ІV Міжнародна науково-практична конференція, 6-8 квітня 2011р. - Т. 2. - С. 273-274.