Новітні маркетингові технології

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Описані новітні маркетингові технології, які є популярними та широко використовуються компаніями. Наведено інформацію про таку технологію, як кулхантінг, яка являє певний пошук новітнього стилю, нових ідей, нових брендів, які в майбутньому можуть завоювати ринок. Кулхантінг демонструє нестандартні маркетингові рішення, за допомогою яких знаходять новітні тенденції. Запропоновано ще одна нова маркетингова технологія, яка може вважатися перспективною, – це технологія трендсеттінгу. Цей напрям діяльності спрямований на виявлення тенденцій, трендів. Новітні технології мають особливе значення при розробленні прогнозів розвитку харчової галузі. Describes the latest marketing technologies that are popular and widely used by companies. There is information about such technology as coolhunting, which is a search for the latest style, new ideas, new brands that may conquer the market in the future. Coolhanting demonstrates non-standard marketing solutions that help find the latest trends. Another new marketing technology that can be considered promising is trendsetting technology. This area of activity is aimed at identifying trends. The latest technologies are of particular importance in developing forecasts for the development of the food industry.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, маркетингові технології, трендсеттінг, кулхантинг, тренд, новітні комунікації, marketing technologies, trendsetting, culhanting, trend, latest communications

Бібліографічний опис

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced