Фактори якісного обслуговування підприємств ресторанного господарства

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Обґрунтовано стандарти обслуговування підприємств РГ і доведення їх до персоналу, у вигляді рекомендацій, які вказують, як діяти в тих чи інших випадках Substantiated the standards of service of WG enterprises and bringing them to the staff, in the form of recommendations that indicate how to act in certain cases

Опис

Ключові слова

послуги, комплекс, якість, обслуговування, гість, ресторан, стандарти, services, complex, quality, service, guest, restaurant, standards, кафедра готельно-ресторанної справи

Бібліографічний опис

Дочинець, І. В. Фактори якісного обслуговування підприємств ресторанного господарства / І. В. Дочинець // Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі : матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19 - 20 травня 2020 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2020. – С. 151.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced