Бенчмаркінг у системі управління конкурентними перевагами підприємств

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто бенчмаркінг як метод забезпечення конкурентних переваг та важіль поліпшення конкурентоздатності суб’єкта підприємницької діяльності; досліджено поняття бенчмаркінгу, його зміст та мету; виокремлено основні кроки проведення бенчмаркінгу

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, бенчмаркінг, конкурентні переваги, управління конкурентними перевагами, benchmarking, competitive advantages, competitive advantage management

Бібліографічний опис

Ковалець, О. О. Бенчмаркінг у системі управління конкурентними перевагами підприємств / О. О. Ковалець, О. Ф. Крайнюченко // Aplikované vědecké novinky : Materiály XV Mezinárodní vĕdecko - praktická konference – Praha : Publishing House, 2019. – Vol. 3. - S. 40-43.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced