Ключові елементи фірмового стилю бренду дитячого харчування «Агуша»
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена дослідженню ключових елементів фірмового стилю бренду дитячого харчування «Агуша». Систематизовано відомості про функції фірмового стилю та розглянуто класифікації його складових. Визначено, що логотип і якісно розроблена система ілюстрацій у комплексі дозволяють бренду ефективно комунікувати як з покупцем (дорослими), так і з кінцевим споживачем (дітьми), а система іконок та інших графічних комплексів дозволяє доносити інформацію про властивості продукції, про особливості її вживання і про вікові обмеження використання товарів.
The article is devoted to the study of corporate identity key elements of the baby food brand "Agusha". Information on the functions of corporate style is systematized and classifications of its components are considered. It is determined that the logo and well-designed system of illustrations in the complex allow the brand to communicate effectively with both the buyer (adults) and the end user (children), and the system of icons and other graphic elements allows to convey information about product properties, particularities of its use and restrictions on the use of goods.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, фірмовий стиль, бренд, логотип, іконка, графічний блок, упаковка, система ілюстрацій, corporate identity, brand, logotype, icon, graphic block, packaging, illustration system
Бібліографічний опис
Манич, Н. Є. Ключові елементи фірмового стилю бренду дитячого харчування «Агуша» / Н. Є. Манич, А. С. Пінаєва // Сучасні світові тенденції розвитку науки та інформаційних технологій : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 травня 2020 р. – Одеса : ГО Інститут інноваційної освіти, 2020. – C. 57–61.