Концепція іміджу харчового підприємства та його роль у роботі закладу

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У тезах доповідей був розглянутий імідж підприємства ТОВ «Близнюки Камікадзе», який за форматом є «speak-easy» баром «Бармен Диктат». На конкретних прикладах був проаналізований фірмовий стиль закладу харчової індустрії та запропоновані шляхи його покращення.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, рекламна діяльність, харчова промисловість, фірмовий стиль, імідж, логотип, advertising activities, corporate identity, image, logotype, food industry

Бібліографічний опис

Смірнова, Л. Концепція іміджу харчового підприємства та його роль у роботі закладу / Л. Смірнова, Ю. Є. Соловйова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85-ї Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. – С. 204.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced