Soft Skills development and language teaching as basis of professional growth
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сьогоднішній ринок праці вимагає від людини всебічного розвитку, що забезпечило б конкурентоспроможність на самому початку його професійної діяльності. Останніми роками дослідники визнають, що навчання студентів повинно базуватися на формуванні фундаментальних компетенцій їхнього професіоналізму ("твердих навичок"), а також "м'яких навичок", роль яких у процесі професійного розвитку працівників та компаній істотно зростає. Саме м'які навички мають важливе значення як для роботи, так і для життя, сприяючи особистому зростанню, успіху та досягненню мети.
Тoday’s labor market requires a person with comprehensive development, which would ensure competitiveness at the very beginning of their professional activity.
In recent years researchers admit that teaching of students should be based on developing the fundamental competencies of their professionalism (“hard skills”) as well as the "soft skills", which role in the process of professional development of employees and companies substantially increases. It is soft skills that are significantly important for both work and life, contributing to personal growth, success and goal achievement.
Опис
Ключові слова
мякі навички, професійний розвиток, розвиток особистості, вивчення іноземної мови, компетенції, soft skills, professional development, personal development, learning a foreign language, competencies, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Nikitenko. O. Soft Skills development and language teaching as basis of professional growth / O. Nikitenko // Soft skills-невід’ємні аспекти формування конкурентоспроможності студентів у XXI столітті : матеріали Міжвузівського науково-методичного семінару. – Київ : КНТЕУ, 2020. – С. 66–68.