Світові тенденції формування культури споживання харчових продуктів

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Проаналізовано ринок харчових продуктів з точки зору споживчих вподобань, визначено світові тенденції формування культури споживання з урахуванням прискорення оперативності обслуговування, акцентовано увагу на взаємопроникнення роздрібних мереж, ресторанів і сервісів. The food market is analyzed from the point of view of consumer preferences, the world tendencies of formation of culture of consumption taking into account acceleration of efficiency of service are defined, attention is focused on interpenetration of retail networks, restaurants and services.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, оперативність обслуговування, ринок харчових продуктів, зростаючий попит, культура споживання, споживчі вподобання, готові блюда, efficiency of service, food market, growing demand, consumption culture, consumer preferences, ready meals

Бібліографічний опис

Страшинська, Л. В. Світові тенденції формування культури споживання харчових продуктів / Л. В. Страшинська // Сучасні тенденції та проблеми розвитку економіки : матеріали круглого столу, 31 жовтня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – С. 25–27.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced