Світові тенденції формування культури споживання харчових продуктів
Дата
2019
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проаналізовано ринок харчових продуктів з точки зору споживчих вподобань, визначено світові тенденції формування культури споживання з урахуванням прискорення оперативності обслуговування, акцентовано увагу на взаємопроникнення роздрібних мереж, ресторанів і сервісів.
The food market is analyzed from the point of view of consumer preferences, the world tendencies of formation of culture of consumption taking into account acceleration of efficiency of service are defined, attention is focused on interpenetration of retail networks, restaurants and services.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, оперативність обслуговування, ринок харчових продуктів, зростаючий попит, культура споживання, споживчі вподобання, готові блюда, efficiency of service, food market, growing demand, consumption culture, consumer preferences, ready meals
Бібліографічний опис
Страшинська, Л. В. Світові тенденції формування культури споживання харчових продуктів / Л. В. Страшинська // Сучасні тенденції та проблеми розвитку економіки : матеріали круглого столу, 31 жовтня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – С. 25–27.