Нові правила інформування споживачів щодо харчових продуктів
Файли
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В результаті прийняття закону № 2639 «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» було переглянуто підходи до відповідальності за дотримання вимог безпечності і якості харчових продуктів операторами ринку.
Опис
Ключові слова
харчові продукти, споживачі, маркування, food, consumers, marking, кафедра експертизи харчових продуктів
Бібліографічний опис
Дричик, М. Ю. Нові правила інформування споживачів щодо харчових продуктів / М. Ю. Дричик, А. І. Чорна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 86 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 2–3 квітня 2020 р. – Київ : НУХТ, 2020. – Ч. 1. – С. 98.