Нові правила інформування споживачів щодо харчових продуктів

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В результаті прийняття закону № 2639 «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» було переглянуто підходи до відповідальності за дотримання вимог безпечності і якості харчових продуктів операторами ринку.

Опис

Ключові слова

харчові продукти, споживачі, маркування, food, consumers, marking, кафедра експертизи харчових продуктів

Бібліографічний опис

Дричик, М. Ю. Нові правила інформування споживачів щодо харчових продуктів / М. Ю. Дричик, А. І. Чорна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 86 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 2–3 квітня 2020 р. – Київ : НУХТ, 2020. – Ч. 1. – С. 98.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced