Оцінка ризику в процесі сегментації цільового ринку підприємствами хлібопекарської галузі

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В роботі визначені особливості ринку хліба, що впливають на ризик, збільшуючи або зменшуючи його рівень. Виявлено необхідність структурувати кожний вид ризику, поєднуючи фактори ризику та можливі наслідки впливу їх різних комбінацій. The paper identifies the features of the bread market that affect the risk, increasing or decreasing its level. The need to structure each type of risk, combining risk factors and the possible consequences of the impact of their various combinations.

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, ризик, хлібопекарська галузь, попит, сегментація ринку, risk, bakery industry, demand, market segmentation

Бібліографічний опис

Скопенко, Н. С. Оцінка ризику в процесі сегментації цільового ринку підприємствами хлібопекарської галузі / Н. С. Скопенко, О. А. Лисенко // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : V Всеукр. наук.-практ. конф., 17-18 листопада 2016 р. : тези доп. – Київ : НУХТ, 2016. – С. 50-51.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced