Особливості формування світлової гами у харчовому рітейлі
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядається специфіка формування світлової гами у харчовому рітейлі як маркетинговий інструмент рітейл-сервісу. The specifics of the formation of light scale in food retail as a marketing tool of retail service is considered.
Опис
Ключові слова
світлова гама рітейлера, харчовий рітейл, рітейл-маркетинг, light range of the retailer, food retail, retail marketing, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Особливості формування світлової гами у харчовому рітейлі / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 18–19 листопада 2020 р. – Київ : НУХТ, 2020. – С. 85–86.