Особливості формування світлової гами у харчовому рітейлі

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядається специфіка формування світлової гами у харчовому рітейлі як маркетинговий інструмент рітейл-сервісу. The specifics of the formation of light scale in food retail as a marketing tool of retail service is considered.

Опис

Ключові слова

світлова гама рітейлера, харчовий рітейл, рітейл-маркетинг, light range of the retailer, food retail, retail marketing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Особливості формування світлової гами у харчовому рітейлі / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 18–19 листопада 2020 р. – Київ : НУХТ, 2020. – С. 85–86.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced