Обґрунтування цінової політики підприємства з урахуванням його конкурентної позиції

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

механізм формування цінової політики, ціна, цінова політика, конкуренція, методи ціноутворення, mechanism of price policy formation, price, price policy, competition, pricing methods, кафедра економіки і права

Бібліографічний опис

Шпак, А. В. Обґрунтування цінової політики підприємства з урахуванням його конкурентної позиції : дипломна робота … бакалавра : 051 Економіка / Анастасія Вікторівна Шпак ; наук. керівник Володимир Володимирович Рябенко. – Київ, 2020. – 124 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced