Використання брендів у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
бренд, брендінг, зовнішньоекономічна діяльність, експорт, пивобезалкогольна галузь, підприємство, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Вознюк, М. В. Використання брендів у зовнішньоекономічній діяльності підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 073 Менеджмент / Марія Василівна Вознюк ; наук. керівник Оксана Валерівна Шереметинська. – Київ, 2020. – 92 с.