Оцінювання сегментів ринку підприємства
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
сегментація, цільовий сегмент ринку, цільовий ринок, маркетинговий комплекс, рекламна кампанія, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Грачов, Д. О. Оцінювання сегментів ринку підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Денис Олександрович Грачов ; наук. керівник Олександр Леонідович Нечаєв. – Київ, 2020. – 87 с.