Оцінювання ринкової сили брендів підприємства та визначення напрямів їхнього розвитку

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд, торгова марка, сила бренду, атрибути бренду, рекламна кампанія, ребрендинг, редизайн, репозиціювання, логотип, емоційна цінність бренду, фізична цінність бренду, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Лісовська, І. М. Оцінювання ринкової сили брендів підприємства та визначення напрямів їхнього розвитку : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Інна Миколаївна Лісовська ; наук. керівник Наталія Петрівна Скригун. – Київ, 2020. – 113 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced