Маркетингове оцінювання якості продукції підприємства
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
якість продукції, показники оцінювання якості продукції, інтегральний показник якості, багатокутник якості, площа багатокутника якості, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ліщенко, Т. О. Маркетингове оцінювання якості продукції підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Тетяна Олегівна Ліщенко ; наук. керівник Тетяна Геннадіївна Бєлова. – Київ, 2020. – 83 с.