Формування позиції підприємства та його товарів на ринку
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
позиція товару, позиціонування підприємства, основа позиціювання, стратегії позиціювання, карта-схема сприйняття, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Мельник, Д. О. Формування позиції підприємства та його товарів на ринку : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Дар'я Олегівна Мельник ; наук. керівник Тетяна Геннадіївна Бєлова. – Київ, 2020. – 81 с.