Формування маркетингових стратегій розвитку підприємства
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
стратегія, стратегічний розвиток, маркетингові стратегії розвитку, стратегічні цілі, стратегічне планування, організаційний розвиток, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Назаренко, Я. В. Формування маркетингових стратегій розвитку підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Ярослав Володимирович Назаренко ; наук. керівник Лариса Володимирівна Страшинська. – Київ, 2020. – 79 с.