Вибір та обґрунтування маркетингового інструментарію формування асортименту продукції підприємства
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Наумко, Тетяна Анатоліївна
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, товар, асортимент, маркетинговий інструментарій, новий товар, асортиментна група, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Наумко, Т. А. Вибір та обґрунтування маркетингового інструментарію формування асортименту продукції підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Тетяна Анатоліївна Наумко ; наук. керівник Ольга Феодосіївна Крайнюченко. – Київ, 2020. – 86 с.