Визначення ставлення споживачів до продукції підприємства шляхом використання багатофакторних моделей

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

споживач, товар, маркетинг, ідеальна точка, багатофакторні моделі, моделі поведінки споживачів, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Попович, В. М. Визначення ставлення споживачів до продукції підприємства шляхом використання багатофакторних моделей : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Валентин Мар’янович Попович ; наук. керівник Наталія Петрівна Скригун. – Київ, 2020. – 89 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced