Формування комплексу інтернет-маркетингу підприємства
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
комплекс маркетингу, просування сайта, веб-сайт, пошукова оптимізація, пошукові системи, банерна реклама, SMM, SMO, Social Ads, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ревенко, А. М. Формування комплексу інтернет-маркетингу підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Анастасія Миколаївна Ревенко ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2020. – 96 с.