Вплив маркетингового середовища на діяльність торговельного підприємства
Дата
2020
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингове середовище, макросередовище, мікросередовище, SWOT–аналіз, PEST–аналіз, удосконалення діяльності торговельного підприємства, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Антіпова, К. А. Вплив маркетингового середовища на діяльність торговельного підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Крістіна Андріївна Антіпова ; наук. керівник Лариса Володимирівна Страшинська. – Київ, 2020. – 89 с.