Інформаційно-комунікаційна діяльність підприємства як напрямок розвитку іміджу роботодавця

Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

комунікації, управління, комунікаційний процес, імідж, HR-брендинг, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Бендюкевич, В. В. Інформаційно-комунікаційна діяльність підприємства як напрямок розвитку іміджу роботодавця : дипломна робота ... бакалавра : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Вікторія Володимирівна Бендюкевич ; наук. керівник Аліна Дмитрівна Бергер. – Київ, 2020. – 108 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced