Аспекти формування маркетингових структур

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядається концепція управління маркетингової діяльності та реформування маркетингових структур підприємства.
The conception of managing of marketing activity and reforming of marketing structures of enterprise are viewed.

Опис

Ключові слова

концепція реформування маркетингових структур, підходи до формування структур служб маркетингу, функції служб маркетингу, conception of marketing structures reforming, views of forming of marketing services structures, functions of marketing services, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Стахурський, В. О. Аспекти формування маркетингових структур / В. О. Стахурський // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : VІ Міжнародна науково-практична конференція : тези доповідей. - 2010.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced