Визначення конкурентних позицій ПАТ ПБК «Славутич» на ринку пивоварної галузі
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Пивоварна галузь є однією з найбільш динамічних у харчовій промисловості. Зміцнення позицій на ринку окремих компаній відбувається не за рахунок збільшення споживання їх продукції, а за рахунок віддвоювання частки у конкурентів.
Brewing industry is one of the most dynamic in the food industry. Strengthening the market position of individual companies is not due to increased consumption of their products, and by viddvoyuvannya share from competitors.
Опис
Ключові слова
пивоваріння, пивний ринок, конкурентоспроможність, beer market, competitiveness, brewing, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Єрошина, Н. О. Визначення конкурентних позицій ПАТ ПБК «Славутич» на ринку пивоварної галузі / Н. О. Єрошина, Т. Г. Бєлова // Ефективний інструмент сучасного VЕD-2012 : VIII Міжнародна науково-практична конф., 27.04. - 05.05.2012. – 2012. - Частина 5. – С. 11-13.