Визначення конкурентних позицій ПАТ ПБК «Славутич» на ринку пивоварної галузі

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Пивоварна галузь є однією з найбільш динамічних у харчовій промисловості. Зміцнення позицій на ринку окремих компаній відбувається не за рахунок збільшення споживання їх продукції, а за рахунок віддвоювання частки у конкурентів. Brewing industry is one of the most dynamic in the food industry. Strengthening the market position of individual companies is not due to increased consumption of their products, and by viddvoyuvannya share from competitors.

Опис

Ключові слова

пивоваріння, пивний ринок, конкурентоспроможність, beer market, competitiveness, brewing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Єрошина, Н. О. Визначення конкурентних позицій ПАТ ПБК «Славутич» на ринку пивоварної галузі / Н. О. Єрошина, Т. Г. Бєлова // Ефективний інструмент сучасного VЕD-2012 : VIII Міжнародна науково-практична конф., 27.04. - 05.05.2012. – 2012. - Частина 5. – С. 11-13.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced