Шляхи покращення надання побутових послуг в готелях ділового призначення
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В роботі використані результати досліджень вітчизняних та закордонних фахівців індустрії гостинності. Для підтримання конкурентоздатності на сучасному вітчизняному ринку готельних господарств є необхідність впроваджувати в готелях новітні послуги, де обслуговування частково автоматизоване з використанням інформаційних систем і технологій. Правильна організація процесу впровадження і надання побутових послуг в готелях ділового призначення зумовлює можливість розширення переліку
пропозицій для гостей готелю і залучення нового сегменту споживачів.
The results of researches of domestic and foreign experts of the hospitality industry are used in the work. To maintain competitiveness in the modern domestic hotel market, it is necessary to introduce the latest services in hotels, where service is partially automated using information systems and technologies. Proper organization of the process of implementation and provision of consumer services in business hotels makes it possible to expand the list offers for hotel guests and attracting a new segment of consumers.
Опис
Бібліографічний опис
Ущаповський, А. О. Шляхи покращення надання побутових послуг в готелях ділового призначення / А. О. Ущаповський // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 87-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15–16 квітня 2021. – Київ : НУХТ, 2021. – Ч. 3. – С. 292.