Споживчі вподобання на ринку молочних продуктів: світові тенденції
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проаналізовано світові тенденції споживчих вподобань на ринку молочних продуктів. Акцентовано увагу на змінах у споживчій поведінці і цінностях споживачів. Визначено прогнозні перспективи зростання ринку та можливості інвестування. Наголошено на основних завданнях для молочних компаній щодо інноваційного розвитку з урахуванням змін стилю життя і пріоритетів споживачів.
The world tendencies of consumer preferences in the market of dairy products are analyzed. Emphasis is placed on changes in consumer behavior and consumer values. The forecast prospects of market growth and investment opportunities are determined. Emphasis is placed on the main tasks for dairy companies in terms of innovative development, taking into account changes in lifestyle and consumer priorities.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, молочні продукти, споживчі вподобання, світові тенденції, зміни стилю життя, пріоритети споживачів, dairy products, consumer preferences, world trends, lifestyle changes, consumer priorities
Бібліографічний опис
Страшинська, Л. В. Споживчі вподобання на ринку молочних продуктів: світові тенденції / Л. В. Страшинська // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 8–10 жовтня 2020 р., м. Харків. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 132–133.