Формування комплексу маркетингу підприємства
Дата
2021
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
комплекс маркетингу, товар, ціна, розподіл, інформаційні системи, рекламне звернення, digital-просування, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Гулак, О. О. Формування комплексу маркетингу підприємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Олександр Олександрович Гулак ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2021. – 109 с.