Перспективне оцінювання обсягів продажу продукції підприємства
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
прогнозування збуту, маркетингові дослідження збуту, метод екстраполяції тренду, метод стандартного розподілу ймовірностей, оцінка збуту за середнім відсотком приросту, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Дубицька, В. І. Перспективне оцінювання обсягів продажу продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Вікторія Ігорівна Дубицька ; наук. керівник Ольга Феодосіївна Крайнюченко. – Київ, 2021. – 80 с.