Вибір та обґрунтування сучасних методів вивчення поведінки споживачів продукції підприємства
Дата
2021
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
споживачі, поведінка споживачів, методи дослідження, багатофакторна модель Фішбейна, ступінь зацікавленості споживачів, мотиви купівлі, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Казанівський, І. Т. Вибір та обґрунтування сучасних методів вивчення поведінки споживачів продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Ігор Тарасович Казанівський ; наук. керівник Тетяна Геннадіївна Бєлова. – Київ, 2021. – 98 с.