Формування маркетингової комунікаційної активності підприємства

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингові комунікації, сучасні марктетингові комунікації, борошномельне підприємство, маркетингова комунікаційна активність, борошномельний ринок, імідж підприємства, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Лазебник, Ю. О. Формування маркетингової комунікаційної активності підприємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Юлія Олександрівна Лазебник ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2021. – 100 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced